HAUNTED

Men seriöst ...,,,
Jag tror vårt hem är  hemsökt av nån ond ande som vill jaga oss ur huset ;)
Satt i köket och tog en fika innan sista kunden skulle komma .
Då hör jag nått konstigt , det lät som om någon krossade glas.
Kollade runt lite och kunde inget hitta.
Gick ner i källaren och  precis innan ( den otursförföljda ) hallen så stannar jag upp igen, tittar på golvet och tänker - va fan är det ?!
Jo , då har plötsligt min lampskärm i hallen ramlat ner ?!
Den har bara hängt där i 10 år nu och eftersom den var i glas så hade den ju gått i miljoner bitar på golvet.
Hur kunde nu den ramla ner då ?
Allvarligt , vad är det som händer ? 
Vem försöker tala om vad för mig ?
Skriv en lapp istället snälla spöke :) jag fattar inte vinken med flugor , larver och nu en krossad lampskärm.
Börjar verkligen tro att nån vill ha bort mig från källaren....
Men det kan ni fet glömma. Jag har bott i ett spökhus ( och Lars ) tidigare och är absolut inte lättskrämd längre. 
Kom igen ....,,
Har funderat ett tag på att byta lampa men det verkar som om jag får ta itu med det tidigare än planerat . 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...