LARVIGT

Går o glor hela tiden i källaren nu och i trappen....
Larverna har satt sig på hjärnan och peppar, peppar ta i trä så är det än så länge larvfritt.
Återvände från Ängelholm och jag får ta ett beslut om några månader vad jag vill göra, just nu `"provar" jag en annan grej.
Så länge det funkar så är det ju bra.
Dom blev lite oroliga för mitt höga blodtryck ( ops ).

Jaja, jag är ju bra på att stressa upp mig och jag var något öm och stressad efter undersökningen så ......
Fast SÅ högt är ju kanske inte så bra förstås.
Nog dax att gå och kolla det lite regelbundet igen ( har varit med förr ) fast jag är övertygad om att det är JAG som har alldeles för många järn i elden hela tiden och pga det så trycker jag upp blodtrycket.
177/ 99 är kanske något i över kant :-((
Inte bra, inte bra !!!
Men , men....
Fick ju ta ut bilen på en långkörning :-) och den är så sköööööön att köra, tyst, mjuk och helt underbar. Är kär .
Nähä, nu ska jag boka av en grej på min to-do-list och det är att rensa avloppen i badrummets vaskar ( tar nog golvbrunnen också )Det är totalstopp i ena vasken och det är ganska frustrerande så på med gummihandskarna och fram med spannen.
Here I come.........


Eh, var det nån som sa ta det lugn...???
Nä, tänkte väl det ;-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...