NÖJD

Inte nog med att vattnet numera rinner ner i avloppet i vaskarna och i duschen istället för att svämma över så fick jag även städat av badrummet ordentligt. 
Gick även igenom alla mina smycken och organiserade bland dem och slängde en del. Ordning och reda blev det också under skåpen :)
Får se hur länge det varar.

Har även hunnit med att bädda alla sängarna och efter två ganska sömnlösa nätter ska det bli skönt att få krypa ner i rena sängkläder.
Är ganska nöjd :))
Ska prova att dansa zumba ikväll, kommer ta det lugnt då jag fortfarande hostar i snörvlar, samtidigt så hoppas jag på att skiten ska lossna bryta ut så man kan bli frisk nån gång. 


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...