PUST !!!!!

Alltså, 7 timmars massage på en och samma dag tar mer eller mindre död på en nuförtiden :-(
För 10 år sen när jag var höggravid i 8 månaden stod jag och masserade i 8 timmar / dag ?! Utan problem.....
Är det mån tro åldern som tar ut sin rätt eller ??
Jag är iallafall helt mörbultad själv just nu , aj aj.
Men så är det ju när man tar ledigt så där mitt i veckorna och åker till Prag och sen har två dagar som försvinner tack vare att man har kurs och sen försvinner förmiddagen imorgon också :-(
Då ska jag åka till Ängelholms sjukhus och träffa en läkare, blir alltså en lugn dag imorgon också och då får man ju hoppa över sin annars lediga dag på fredagen och jobba då istället.
Kom på nu också att sen har ju Cornelia sitt 10-års kalas lördag till söndag.
Börjar med busfabriken för att övergå till filmmys , övernattning och frukost innan kalaset slutar på söndagen.
Hrm, tror jag är ganska död på söndag :-)
Fast om jag ska vara helt ärlig så är jag ganska död nu också, snoret i hjärnan vill inte försvinna och bara det är ganska tröttande.
Tror jag slänger mig på soffan Zzzzzzzz !!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...