VAKNADE TIDIGT

Vaknade när Lasse gick upp, han ska till Oslo idag och skulle åka redan kl.06. Jag vaknade av att han vaknade.
Gör iof inget, skulle ändå upp lite tidigare idag så jag har vaxet klart till första kunden 8.15.
Blir en lång dag idag, håller på till kl.19.30. Så är det när man först är borta fem dagar från jobb och sen har kurs två dagar då får man ta igen det när man kan så inte kunderna får vänta allt för länge på tid.
Kursen igår gick bra och jag fick mycket beröm :-) för välplanerad kurs och en massa andra komplimanger.
Man blir så glad av att höra att kursdeltagarna är mer än nöjda.
Nä, nu får jag sätta fart. Kaffet är urdrucket, tidningen läst, handukarna i torken så nu sätter vi igång med att väcka tjejerna.
It s a new day :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...