VILKET VÄDER

Helt underbart att vakna upp till solens strålar, känns ju ganska hyfsat varmt också :-)
Man kanske rent av skulle hoppa igympaskorna och ta sig en snabb runda ?
Är inte riktigt överrens med mig själv idag, har ju lovat att köra till Väla med Cassie för att kolla på jacka.
Hon själv vill ju ner till Nova Lund där hon redan hittat SIN vinterjacka ( konversationen vi hade igår )
Har ännu inte bestämt mig för vem som ger sig där :-)
Lasse tyckte att det var en bra födelsedags present , hon fyller ju trots allt 16 år snart och det har han ju iof rätt i.
Så Cassie om du läser detta så ska du veta att vi fortfarande "tänker" och har alltså INTE bestämt oss än :-)
Vad dagen annars bjuder på har jag ingen aning om , men det blir säkert en mysig dag och vem vet ....jag kanske kan strycka nått på min TO-DO-LISTom flesta lite trista saker men som är skönt när det är gjort och uppskrivna just för att det är år och dagar sedan vissa saker gjordes :-(
Jaja, vi ser vad energin räcker till och vad som hinns med.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...