21.000 FOTSTEG

Nu är man hemma igen efter en mycket härlig mini helg i Köpenhamn.
På dessa två dagarna har vi gått lite mer än 21.000 steg och jag kan intyga att vi är ganska trötta i benen.
Det är bara Cassie som fick ett energisinnes ryck när vi kom hem ?!
Jag och Cornelia är väl mer eller mindre döda i benen.
Efter att ha checkat ut från hotellet så gick vi och låste in våra väskor på centralstationen för att slippa gå och asa på dem. Tur var det för vi hade och asa på sen vill jag lova ( shopping påsar )
Vi bestämde oss för att gå igenom hela ströget först och börja gå i butikerna nerifrån och upp för att inte bära ev påsar fram o tillbaka. Var ju inget folk nästan på ströget vid 10 tiden vilket var väldigt skönt.
Det blev in o ut i butikerna sen och som sagt en del kassar samlade vi på oss under vår framfart :)
Vid halv två tiden tog vi tåget tillbaka och Lasse hämtade oss när vi anlände med båten i Helsingborg igen.
Nu blir det en lugn kväll och om jag känner mig rätt så blir det nog en lur i soffan :) 
Glömde lägga in en bild igår på Tivolis kända ansikten som stannade till och pratade med Cornelia en liten stund.
Det var så otroligt skönt på Tivoli , knappr några människor alls konstigt nog. Det var ju trots allt öppning igår . 
Men men, skönt för oss :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...