CASSANDRA 16 ÅR

Idag fyller vår älskade först födda 16 år.
Inte klokt vad tiden går fort. 
16 år, hon får alltså börja övningsköra nu :)
Billister undan från vägarna för snart är det dax.
Det blir Lasses uppgift, jag kommer att vara alldeles för hispig.
Kommer ni ihåg bilden jag la ut för nån veckas tid sen , där jag fotat baksidan på en tavla / ram??
Idag fick Cassie sin present , jag har gjort  en tavla av hennes fina teckning.
Cassie blev jätteförvånad och jätteglad när hon öppnade paketet :)
Leendet gick från öra till öra på henne.
Men en sådan fin teckning måste förevigas . Grattis hjärtat !!!
Älskar dig muchoo 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...