ÄNNU ETT RYCK FRÅN INGENSTANNS

Det började med att jag köpte en ny lampa på XXXL Lutz som jag ska ha i hallen på jobbet där min gamla lampa suttit som plötsligt ramlade i golvet för ett tag sen. 
Sa till Lars igår att jag nog skulle passa på att måla vitt bakom lampan när jag ändå plockade ner den för att slippa montera ner lampan när jag skulle måla om längre fram. 
Funderade ett tag gjorde jag och sa till Lars att jag ju egentligen lika bra kunde passa på att måla taket i hallen.
Sagt o gjort imorse vid halv tio tiden plockade jag bort alla grejor, skruvade ner hatthyllan och började måla taket.
Detta gick ju så snabbt så jag passade faktiskt på att även måla väggarna, hade ju färg hemma. 
Nu är klockan 12 och jag är färdig, väntar på att färgen ska torka lite till innan jag ska försöka montera upp lampan ,hatar verkligen ström speciellt när man ska montera strömmen direkt in i lampan.
Jag sa till Lasse att han MÅSTE vara med när jag gör det fallifall jag får en chock stöt.
Så nu har man varit effektiv och allt tack vare att man köpte en ny lampa.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...