ORDNING O REDA

Jag o cornelia Kom hem vid halv tio tiden efter övernattningen hos mina föräldrar.
Lasse hade redan kört till jobbet.
Jag undrade så hur huset skulle se ut efter Cassies o Malins övernattningsparty hos oss och jag blev väldigt förvånad .....
det såg hur fint ut som helst, iallafall uppe.
I källaren hade dom bäddat med madrasser framför Tv n och där satt dom nu och åt frukost :-/
Dvs resterna av godiset och chipsen.
Där fick som ligga o mysa till sig så länge dom ville och dom lovade att ställa allt iordning igen.

Jessica kom på en kopp kaffe vid tio tiden och vi satt o snacka i några timmar och det kändes som om det behövdes :)
Sen när Lasse kom hem körde vi först cornelia till Tilde där hon ska sova över ikväll sen fortsatte vi ner till XXXL Lutz i Malmö för att kolla på soffor.
Fanns ju många snygga MEN ingen tillräckligt stor :)
Vi blev med två nya stora sovkuddar o örngott och en ny lampa till mitt jobb.
Nån soffa hittade vi inte där.
Körde tillbaka till Helsingborg och inom Chilli på Väla där vi sett VÅR soffa för ett tag sen och som ingen annan soffa kan klå.
Vi beställde soffan och om två veckor kommer den hem till oss:)
Här är vår stora nya soffa


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...