ÅH , JAG ÄR SOM EN NY MÄNNISKA

Nu har jag och Patricia ägnat några timmar åt varandra, så skönt !
Jag gav henne en behandling och efter det fick jag en välbehövlig ansiktsbehandling av henne.
Nu känner man sig så där underbart ren och fräsch och " lyft " , ha ha.
Patricia, du är bara bäst :)
Känner mig absolut redo för att möta veckan som kommer.
Morgondagen blir dessutom väldigt lugn så det blir verkligen en mjukstart på veckan.
Nu ska jag fortsätta att njuta av söndagen och Lasse tar en söndagsbastu :)
En annan slänger sig på soffan ...... efter att jag tagit hand om tvätten,
Go söndagkväll alla!
P.S Vill någon ha en superproffsig ansiktsbehandling av Patricia medan hon är hemma i sverige så hojta till. 
Hon åker hem till Mallis i januari och vill gärna jobba lite :) 
Säg till så fixar vi tider till er. 
Den nakna och osminkande sanningen, fast med Patricias proffsiga händer så gör även den nakna och osminkade sanningen  mindre ont ;))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...