LUGNET KAN STRESSA EN

Har ju haft en sjukt lugn förmiddag och tänkte då att jag kunde påbörja en av de traditionella julklapparna som vi brukar ge till mina föräldrar och Lasses mamma.
Men alltså, här började man ett projekt som man trodde skulle vara enkelt och så började det strula direkt när jag skulle ladda upp bilderna. Det var bara hälften som kom med.
Suck och stön !!!!
Sen satt jag i två timmar och försökte föra över de andra bilderna som fattades och det gick bara inte. Höll på i två timmar och fick motvilligt gå ner till min kund som kom.
Kände mig super stressad över detta och gjorde fler försök i pauserna.
Lyckades fortfarande inte.
Till slut kom min stora fina tjej Cassie och hjälpte mig och jag hade alla bilder jag behövde.
Nu är julkappen klar och beställd och man kan bocka av ett måste i sitt liv.
Underbart !
Morgondagen är också hyfsat lugn men ändå mer än vad jag hade idag.
Bara fem kunder att ta hand om imorgon, lite halvlyx.
Nu ska jag ta till vara på kvällen.
Natti !

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...