CHOCK

Mitt hjärta är nog ganska starkt egentligen, för att jag inte ramlade ner och dog imorse är ett rent under. 
Allt var frid o fröjd tills jag kom på att jag skulle hämta min plånbok på jobbet eftersom jag tänkte sätta in lite pengar idag.
Tog börsen öppnade den och stod sen bara och tittade....
I börsen låg det tre hundralappar, två femtiolappar och tre tjugor ?????
Var fan var pengarna?!
Började tänka efter och insåg att iallafall minst 2000 spänn saknades.
Blev helt chockad och blev jätteledsen ,inte så mycket över att någon snott tvåtusen kronor som jag slitit för att tjäna in utan mer av det faktum att NÅGON snott det av mig.
Det värsta av allt är att jag tyvärr också vet vem det är :( som tagit pengarna och jag kan inte göra ett jävla skit åt det.
Hur fan kommer man åt nått sånt ?!
Och ja, jag är 100% säker på att det är hon för jag hade en kund innan som betalade kontant och då hade jag koll på summan i börsen.
Sen kom denna tjejen och efter det var pengarna väck .....!!!!!!!
Fy fan säger jag bara.
Jävla jävla idiot jävel.
Som sagt pengarna är sin sak men det sim är absolut värst är vetskapen om att någon du vet vem är faktiskt har snott din dagskassa, det KÄNNS för jävligt.


Lugnade ner mig efter hand som jag pratat med Lars, min mor och Cilla.
Körde ut på Väla och fixade lite julklappar
Lika bra när man har lite tid och sen ville jag bara komma hemifrån ett tag också.
Blev uträttat en del ärenden
Sen kommer jag hem, sätter igång datorn för att blogga o lägga in lite räkningar och då startar inte datorn.
Eller JO, den startar det hör man men skärmen ÄR och förblir kolsvart.
Säger bara....
FÖR HELVETE!!!!!!
Gode gud eller vem som helst GIV MIG STYRKA.....,,,, 
Är seriöst så trött på att saker, pengar och smink försvinner och jag säger bara 
- vi är fan inte dumma i huvudet utan vi har bättre koll än NI tror.

1 kommentar:

Ethel sa...

Usch och Fy.
Massor med kramar till den bästa Tina. kram

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...