FIX o TRIX

Lasse pysslade utomhus med att sätta upp ljusslingor så dom är förberedda.
Jag tog ett rejält ryck inomhus och har putsat insidan av dom flesta fönstren,
Så nu är det bara till att sätta upp stakarna / stjärnorna nästa helg.
Känns så märkligt att julpynta.
Strax är det dax att hoppa in i duschen, bortbjudna och hembjudna till Marias Niclas i Bjuv och blir hämtade 18.15 ca.
Vilken lyx att bli hämtad och även lämnad  dörr till dörr av christoffer som givetvis får lite pengar för besväret. 
Undrar om Cassie blir lika glad för att köra när hon tar körkort.
Hoppas det.
Vill ni ha ett tips på en mysig butik så ska ni åka ut till soluppgången i Döshult ( stenbutiken )
Jag o Lars var där idag och oj , jag skulle LÄTT kunna handla ihjäl mig.
:)
Nu är det hög tid att hoppa in i duschen.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...