MYSIG LEDIG DAG

Både jag och Cornelia började med att ha sovmorgon :)
YES , jag kom ihåg att Cornelia började senare :))
Blir riktigt nöjd med mig själv.
När jag lämnat henne på skolan så körde jag till Cassies skola för att lämna hennes nycklar som hon glömt.
Sen körde jag hem, tvättade och la in räkningar ( plötsligt var dagen inte så lugn längre ) 
Ha ha, nä skämt o sido men det är aldrig kul att lägga in räkningar.
En runda till familia blev det också och faktiskt även en runda till EM möbler.
Där fick jag tag i två fårskinsfällar till priset av  en.
Vet inte var jag egentligen ska ha dem men jag har lagt dom på bänken vid öppna brasan just nu.

Blev ingen annan shopping på Famlia mer än en runda på Apoteket och en gofika
Utöver det så får jag tuppjuck på min mobil som hela tiden låser sig och lever ett liv som inte jag godkännt.
Känner verkligen inte för att byta telefon men snart slänger jag skiten.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...