GODMORGON LÖRDAG

Igår kväll fick jag plötsligt frossa men var ändå varm på samma gång.
Idag mår jag bättre men har sovit från o till dåligt som fasiken.
Har lite huvudvärk men det skyller jag på sömnen.
Får hoppas att kaffet botar huvet.
Lasse är iväg hela dagen i dag med pingisen i Småland så det är bara jag o tjejerna hemma.
Planerna idag är att åka ut till stadium outlet och köpa nya träningskläder, termobyxor ( ja, vi tror att vintern kommer ) till cornelia och Cassie.
I eftermiddag sen så ska jag och mor ev till Erikshjälpen för att kolla in om där kan vara nått skoj. 
Det är typ så min lördag ser ut. 
Hoppas ni själv får en mysig dag .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...