REGN o MER REGN

Har ju regnat precis hela dagen :(
Så tråkigt så,
Fick iväg och handla ett regnställ till Cornelia eftersom hon hade sitt andra i skolan och hon skulle iväg med Sofia till Åvarp och rida.
Körde till stadium outlet på Väla och har ni inte varit där så kan jag tipsa er om det.
Otroligt mycket grejor och kläder till mycket bra priser. Jag hittade regnställ i kanon kvalite för 350:- både jacka och byxor. Känns ju bra.
Jag o Lars körde en tur till systemet och fick med oss bla nya glöggen hem.
Den är ju lite hemlig då dom inte avslöjar vad den innehåller
Spännande !
Julen kan komma nu :))
Sen har jag suttit med alla papper till revisorn och nu är allt från augusti till oktober klart för att skickas
Ikväll ska vi hem till Cornelias kompis Tilde där vi blivit bjudna på middag ikväll.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...