VÄNTAR....

Började dagen med att försöka väcka Cornelia och efter mycket om och men öppnade hon sina ögon och sa - Mamma, du har väl kommit ihåg nu att jag har sovmorgon på fredagar ?!
???????
Shit , nä det hade jag ju glömt IGEN
Rullade ner hennes persien, släckte taklampan bakade ut ur rummet med ett ynkligt 
- Fortsätt du och sov ett tag till ....

Ska det vara så himla svårt att komma ihåg denna sovmorgon som dom faktiskt har haft sen terminen började.
Har ju tom hänt att vi kommit så långt som TILL SKOLAN innan jag insett att hon börjat senare.
Ja ja, hon somnade om iallafall.
Vid nio tiden kom Petra med frallor och vi  snacka skit och åt i ett par timmar innan hon körde igen.
Jättemysigt , länge sen sist.
Sen packade jag upp lite nya grejor från Perfect Home och gjorde iordning det innan jag sen dammsugade i hela huset ( utom cassis rum ) 
Nu har jag häntat fruktlådan hos Lars och väntar på att cornelia ska sluta skolan.
Sen är det hem o släppa henne innan jag sen ska köra grannarna till Berga.
Det här är dom nya ljus hjärtan som jag fått från Perfect Home

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...