VINTERN KOSTAR

Åkte ut till Stadium outlet som jag planerat. Det blev en snygg vinterjacka till Cornelia ( alltid bra med två om den ena blir våt ) vi hittade även skidbyxor till henne, ett par rejäla vinterstövlar så fiiiiina och varma. Hon fick även en ny skolväska Björn Borg. Cassie hittade träningsbyxor, sport BH och jag hittade också ett par träningsbyxor :) som tom sitter snyggt :)) till mig själv.
Massor av fynd o 2000 spänn fattigare
Varit på Erikshjälpen också men där fanns absolut inget kul alls. 
Jo en konstgjord gran med kulor för 135 kr ( inkl. kulorna) som jag först tänkte att jag kunde ha på jobbet men jag tänkte om igen eftersom jag INTE tyckte om pyntet som var i granen. 
Får julpynta med nått annat istället. 
Sen har jag fått ett ryck ( som vanligt ) och rensat min garderob och håller på att lägga in lite på Tradera.
Tar sin tid så just nu har jag paus :)
Fortsätter imorgon......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...