EFFEKTIV

Idag bara allt flyter på.
Var på systemet och ICA vid 10 tiden. 
Hämtade upp Cornelia hemma, körde ut till Väla. På knappt en timme så hade vi hunnit med att hämta min klänning ( som jag sytt in , var kanske korkat nu efter all julmat ) vi han inon BR, Cubus - där Cornelia hittade en svart klänning till nyår, vi han även inom Lindex och Kappahl på jakt efter strumpbyxor till mig och tjejerna.
Klart på en timme :)
Sen hem och nu har jag snart dukat klart inför morgondagen.
Älskar mina tallrikar som jag säljer från Perfect Home :)
Man klurar och funderar 
Och provar och provar....
Tillslut känner man sig nöjd .
Cassie hjälpte mig med bordsplaceringsklockorna :)
Nu blev vi tyvärr en mindre så vi behöver bara tre klockor.
En placeringsmetod som jag själv kom på :)
Bad Cassie rita fyra klockor i gammal stil.
Sen har jag tagit kopior och har placerat ut den på dukningen . 
Sen ska gästerna få dra varsen klocka och para ihop sig med herren / damen med samma urtavla. På den platsen där sen samma klocka ligger ska dom sitta :)
Visst ör det väl en bra ide ?!
Är riktigt nöjd. 
Nu fattas det bara bestik och efterrätts glas ( får hämta hos mor o far sen ) 
sen är iallafall det klart.
Skönt , då kan man koncentrera sig på maten imorgon.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...