PUTTGARDEN

Kom iväg tidigt och var på båten till Helsingör redan halv sju.
Ombord på båten fick jag plötsligt en ångest attack och hade det jobbigt en bit in i Danmark  som tur var hade jag med mig homeopatmedicin som jag tog och det släppte lite smått .Efter ett tag somnade jag i bilen och när jag vaknade igen så hade hjärnan kopplat bort attacken och resten av dagen kändes allt bra.
Vi var i Tyskland vid 10 tiden, shoppade i lugn och ro innan vi tog båten tillbaka 11.45.
Fick fyllt på vinförrådet rejält och det blev en hel del annat också. 
Körde hemmåt och var hemma vid tre tiden igen. 
Snacka om att vara effektiva.
Nu har jag bytt julgardinerna till glitter o glamour, börjat planera dukningen och varit iväg och handlat servetter och läsk m.m.
Snart är det mat och jag tror faktiskt att både jag o Lars somnar tidigt.
Jag lär göra det iallafall


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...