JUL LEDIGHET

Äntligen är jag ledig....
Eller ledig är jag kanske inte i den bemärkelsen men jag ska iallafall inte jobba med massage och annat på ett bra tag.
Sen att jag har att göra ändå kan ju inte hjälpas.
Det är nämligen dax att dra upp golvet i källaren och lägga in ett nytt.
Har jag bestämt mig än, svaret på det är NEJ.
Ljust eller lite mörkare. Ljust är enklare för då behöver jag inte måla möblerna , mörkt är nog mer ombonat men då behöver jag måla möblerna.
Är så trött att jag inte kan tänka klart , det ända jag tänker på är att jag vill kunna fira jul och att golvet inte ska ta hela ledigheten att lägga in.
Samtidigt så tänker jag - OM jag nu ändå ska ändra så ska det bli ordentligt.
Inget halvfjuttigt, vill ha samma golv i hela källaren i framtiden så frågan är om jag ska köpa på mig golv så möjligheten finns.
Ohh, att det ska vara så svårt att bestämma sig.
Det enda jag verkligen bestämt ÄR att det bara blir ett nytt golv, inget reparerande av befintliga slingor, inga nya värmeslingor, ingen klinker utan trägolv.
Suck ! Vet inte vad jag svamlar om....
Går och lägger mig i soffan.
GodNatt!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...