UNDRAS OM JAG ÖVERLEVER 2013

Ha ha, jisses vilken dag .
Började med att jag körde Cornelia till skolan, sen for jag bort till ByggMax för jag tänkte att dom kanske hade snygga golv. Väl där så hittade jag två alternativ som jag fick låna med mig hem.
Problemet var bara att bli av med den ytterst trevliga MEN pratglada killen som jobbade där.
Ett ärende som kunde tagit 20 minuter tog i själva verket 45 .
Hem och la ut proven på golvet, FUNKA inte.
Passade verkligen inte till nått.
Hem till mor och far för att hämta mor. Sen körde vi inom Hornbach och där hittade jag slutligen ett golv och lister som jag fastnade för.
Därifrån åkte vi sen ut på Väla. Klockan 10 hängde vi på låset. Fick uträttat det vi skulle på några timmar innan jag körde hem mor igen. Därifrån körde jag sen till en kund som jag lovat komma inom med presentkort då hon har färdtjänst och det är lite krångligt för henne att ta sig till mig så jag tyckte att det var bättre jag kom till henne. Sagt och gjort. När det sen var avklarat körde jag hem och medan kaffet rann ner så sprang jag ner i källaren för att mäta golvlister.
Under tiden jag sen drack kaffet ringde jag far och sa att han kunde hämta mig med släpet så vi kunde köra ut till Hornbach IGEN och hämta hem allt.
Pust !
Sen hem igen , lasta av allt och när far körde hem tömde jag rummet på grejor.
Nu har jag lyckats få i mig en macka och en kopp kaffe, det slår mig att jag glömt hämta piller hos Lena som jag egentligen skulle gjort i måndes :-(
Suck !
Nu precis kom min fina far hit igen och nu ska vi på och plocka bort golvet.
Tror ni jag kommer överleva ????
OM jag inte gör det så har jag haft ett halvlångt men lyckligt liv :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...