TINA RYCK IGEN....

Vaknade 04.58 och hade svårt att somna om.
Hjärnan gick igång som vanligt och en tanke slog mig
- Jag kan ju lika bra passa på att måla om i väntrummet nu när allt ändå är tömt och bortplockat.
Låg och funderade på det ett tag innan jag somnade om igen.
Shit , sen vaknade jag inte förrän klockan 9.00 av att jag hörde att Cassie var uppe och stökade.
Lite morgon mys i min ensamhet  ( Cornelia sov hos kompis, Lasse jobbade ) innan jag sen satte fart.
Nu sitter jag då här , riktigt nöjd med mig själv. Jag har målat alla väggarna.
Allt är vitt och fint och jag är faktiskt glad över att jag målade om.
Visst, visst det krävs ju en gång till men bara på några av väggarna så det går fort.
Far är här idag igen och fortsätter med golvlisterna.
Tur dom ska åka upp till stugan imorgon så han kan få vila upp sig lite.
Som han sliter !
Nu får det bli en kopp java :-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...