TJABBA TJENA HALLÅ

Trodde aldrig jag skulle somna.
Väntade på att Cassie skulle komma hem. Till slut ringde jag henne och vi bestämde att jag skulle hämta henne när deras film var slut. Egentligen så skulle hon cyklat hem från Anna, mitt i natten , ensam tjej.
Knappast. Klockan 00.30 körde jag och hämtade henne, känns betydligt tryggare.
Sen somnade jag gott . Usch, det här med att ha tonårstjejer är ingen dans på rosor.
Man är sjukt nervös tills man har dom hemma igen. Phu, nu vet jag vad mina föräldrar gått igenom.
Vaknade när Lasses telefon ringde , försökte somna om men gick till slut upp.
Dagen har gått åt till att städa, damma, och försöka få ordning nere på jobbet.
Det är tidskrävande , byggdammet hittar in överallt .
Lite småärenden har vi också varit ute på, dock ej på någon rea än.
Det gitter jag  inte. Tycker inte om när det är mycket folk och det är trångt och djävligt. Då kommer min klaustrofobiska sida fram.
Hu ! Avskyr verkligen trängsel, trånga utrymmen och hissar.
Tina fobier.....

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...