FÖDELSEDAGSFIKA

Idag kom Maria och hämtade upp mig vid ett tiden. Vi körde ner till stan och gick till Espresso House på Bruksgatan. Maria ville bjuda mig på en födelsedagsfika :))
På vägen dit såg vi att dom hade en lägenhetsvisning på Bruksgatan. 
- Ska vi inte gå på visning frågade jag Maria ?!
Det gjorde vi. Man kommer ju aldrig in på innergårdarna annars. Lägenheten var i två plan , fyra rum o kök. Något slitet , dåligt med garderober och en mäklare som prutade ner priset innan vi hunnit säga nått . 
2.4 miljoner och hyra på ca 3400:-
Jag hade inte köpt det för den summan.
Nåja , vi fick en inblick i stadslivet iallafall.
Intog därefter gofika och pratade och pratade och plötsligt säger Maria
-  Nä nu måste vi röra på oss , jag ska ha middagsgäster och måste handla .
Då var klockan 15.30.
Vart tog den tiden vägen då ??
Var jättemysigt . Stort tack för födelsedagsfikan :)
Vi köpte lite av varje och delade som systrar . 
Mums 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...