LETAR OCH LETAR

Lördag, en skön och slapp lördag.
Fixat lite saker och fått lite ordning och reda hemma.
Mest sitter jag nog från och till vid datorn idag, letar resor och billiga flyg till USA.
Vi är nämligen inne lite på att åka och hälsa på Lisa och Seth i Los Angeles till sommaren.
Just nu är flygpriserna också väldigt billiga och för ca 4400 kr/ pp kan vi stanna borta fyra veckor.
Försöker få tag i Lisa för att kolla om vi kan få låna deras ena hus .
Dom har ju sagt att vi alltid kan bo där men man vill liksom inte ta nått för givet.
Min dröm vore att även kunna få låna deras hus på Kauaii nån veckas tid , vill så gärna visa Lars, Cassie och Cornelia världens vackraste plats på jorden.
Kauaii är en av Hawaiis öar och deras hus ligger alldeles nere på stranden på Hanalay Bay.
Grönare paradis finns nog inte.
Problemet är att det är sjukt dyrt att flyga dit så vi får se om det finns nått billigare alternativ.
Hittade faktiskt en gammal bild på mig , Sammy och Hannah . Den är tagen just på stranden framför deras hus i Hanaley 1989-90
Tidernas tider :))
Så för att återgå till starten så är det resor och framför allt jakten på billiga flygbiljetter som jag fördriver tiden med denna lördag.
Bara för skojs skull kommer här fler gammal foton från USA tiden
Mina fina barn . Är så fantastiskt att vi än har kontakt , allt är så enkelt nu med Facebook :)
Och så slänger jag in en bild från ön Ohau mer känd som Honululu :))
Hit åkte jag själv från Los Angeles på en veckas semester. Modig jag var :)
Poserar på bilden med några Hawaiianska dansare .
Tightsen som jag har på DÅ är ju högmode idag , ha ha . 
Nä nu ska jag fortsätta letandet .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...