TRÖTT

Oj vilken dag. Jobbade från 8.15 till 13.15.
Slängde mig i bilen för att hämta Cassie på skolan och köra henne till tandläkaren. 
Efter det tog vi en snabbfika, jag höll på att avlida av hunger. 
Körde Cassie till skolan igen ( hennes cykel var där ) vidare hem till mina föräldrar för att hämta Cornelia som varit där efter skolan . Hem och vika handdukar och han precis lägga dem på hyllan när näste kund kom.
Pust !
Jobbade till 17.30 , iväg till Brunnen för att köpa bröd och hämta ut ett paket .
Hem igen , äta och plocka undan disken för att sen gå ner i källaren och städa undan och förbereda inför morgondagens kunder.
Tyvärr ingen ledig fredag här inte ....
Efter jobbet imorgon kommer det en tjej och ska prata om " det där nya " som jag testat :)
Och efter det .....DÅ HÅLLER JAG HELG!!
Inte konstigt man inte pallar vara social när helgen väl kommer , man är ju helt död. 



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...