GOOGLA ALDRIG PÅ NÅTT DU INTE VILL VETA

Hur dum är man egentligen !!
Fick för mig att googla på spottkörteltumör igår och det var ju ingen hit.
Nästan överallt stod det att det fanns EN RISK att en ofarlig sådan inom 10-30 år kan bli elakartad ??
Remiss är iallafall ivägskickad till öronläkare efter att ha pratat med min läkare igår , som säger att den sortens tumör JAG har inte kan bli nått. Den kan däremot växa.
Oavsett vilket så vill jag nog trots allt att den ska plockas bort.
Och vad gör man då .... Jo, man googlar igen !!!!!
Och vad hittar man då ?? Jo att operationstiden tar ca 3 timmar och att man ska ligga kvar på sjukhuset två- tre dagar och är sjukskriven 2 veckor . Hallå!  Det funkar inte i mitt liv .Seriöst, för en knuta bakom örat ??
Men visst visst, den sitter jävligt illa till , det finns massor av nerver, lymfa som man måste vara försiktig med och man kan råka ut för känselbortfall efter operationen ( i bäste fall )
Nä, googel är bra till mycket men usch det är minsann inte bra om du egentligen inte vill veta saker men är korkad nog att söka efter det.
Känner oron fladdra i magen :(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...