HOPPA ÖVER EN DAG

Oj, insåg att jag missade gårdagens bloggande ( har ju trots allt några trogna följare ) sorry för det :-(
Berodde nog på att jag inte hade så mycket skit att skriva om. Var en väldigt lugn dag och jag passade på att fixa och trixa lite mellan varven.
Mitt projekt fortskrider sakta men säkert. Sen på kvällen var det zumba i vanlig ordning och det är så super kul med alla nya danser, känns i mage och armar.
Idag har jag lite mer att göra och om inte jag har nått att göra så får jag sätta mig och beställa ännu mer wrappar från It work.
Sjukt roligt och coolt effektivt och spännande eftersom jag är bland dom första i Sverige som har detta att erbjuda kunderna. Ryktet sprider sig och folk kommer hit och får sina behandlingar eller beställer via hemsidan och kör hemma själv , vilket går hur bra som helst .
Petra har fått till det snyggt på hemsidan också , ni får gå in och kolla på www.energikliniken.se under IT Works :-))
Nä, en kopp kaffe så min mage lugnar sig för idag är det ju dessutom fasta no4 .
Tack och hej !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...