MÅSTE FIXA NY TELEFON

Är så trött på min telefon nu som förvisso är " billig" att ringa med nu när jag inte har nått abonnemang på den men som hela tiden lever ett eget liv.
Antingen låser sig skärmen och jag måste stänga av hela telefonen för allt ska bli normalt igen ( tar sin tid )
Så här ser det ut på skärmen när skiten hänger sig.
Nästa problem är att knapparna hänger sig och speciellt när man ska skriva. Ordet kommer liksom tre sekunder senare. Ibland får den ett flipp och raderar allt jag skrivit , av sig själv.
Senaste är att den tydligen ringde upp Patricia och hållt på i 32 minuter ?!
Då stod den i högtalaren medan jag jobbade ?!
Märkte det först när jag tog telefonen , stackars Patricia ( jäkla tur det var till henne och via Viber )
Som sagt , dags att köpa ny , fast vilken ??
iPhone 4,5 ? Samsung? Eller vilken ?!
Och vad händer med allt jag har i denna telefonen ?????
Tekniska prylar ska bara funka :((

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...