I FEEL GOOD

Många har hört av sig idag och frågat hur jag mår idag och jag mår bra.
Haft många kunder och mellan varven har jag inte gjort ett skit.
Tvingat mig till att bara sätta mig ner och inte göra ett skit rent ut sagt.
Nu på kvällen var jag med Cornelia på ridskolan och det gick jättebra, vi chansade på att det skulle funka med hennes arm annars fick hon ju bryta ridningen om det skulle göra för ont.
Som tur var fungerade det alldeles utmärkt och ridningen kunde fullföljas.
Det är rid aktiviteter nu tisdag-onsdag och torsdag och Cornelia ska dit varje dag, snacka om att vara hästgalen :-) men det är kul, då har hon nått att göra och lite av mitt dåliga samvete kan lyftas av mina axlar.
Nu ska vi kolla på Talang :))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...