INTENSIVA TVÅ

Oj oj vilka intensiva två dagar det varit nu.
Det har verkligen gått i ett i ett från det man vaknat och gått upp tills det att man gått och lagt sig känns det som. Särskilt idag har det varit extra intensivt och stressigt inte bara med jobbet utan allt man haft runtomkring som man måste fixa med . Dels kom en rörläggare mitt allt och skulle titta på vår varmvatten beredare som inte ger oss varmvatten och då skulle det städas efter att dom nästintill orsakat översvämning i tvättstugan , då fick man ju städa efter dom, sen ringa en massa samtal till försäkringsbolag, revisorn, min nya bokföringskonsult, skicka papper hit och dit , fixa och leta och leta lite till efter ett försvunnet papper från 2004 ( var ju en del papper att bläddra mellan )
Ja , helt ärligt jag har nog inte suttit ner en timme idag.
Har precis förberett mitt rum också , burit in Cillas bänk på mitt rum och städat av där för imorgon börjar dagen med att jag har bambumassage repetition med fyra tidigare kursdeltagare. Den ena tjejen kommer från Stockholm och jag väntar in henne vilken tid som helst här nu för hon ska sova hos oss inatt.
Skulle definitivt kunna slänga mig i soffan just nu men jag måste bli färdig med alla handdukar så dom är klara tills imorgon för imorgon väntar ännu en intensiv dag......

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...