JAG LEVER FAST JAG BORDE VARIT DÖD

Äntligen helg :)
Trodde ändå att denna dagen var välplanerad men det var den INTE.
Började dagen med att hålla en repetition som sagt i bambumassage för Cilla, Kate, Heléne och Inger.
Den var ju planlagd bara några timmar. 
Började 8.45 med frukost sen körde vi genomgången. Hade ju planerat den ca en timme / deltagare och eftersom jag hade två bänkar inne på rummet så borde det ju räcka. 
Gott om tid tänkte jag eftersom jag sen hade en bokad kund kl. 13.15.
Jag trodde tom att vi skulle hinna visa en cellulitmassage då Cilla skulle masserat mina ben. Detta han vi ju definitivt inte med. Kl. 13.00 var vi klara med repetitionen, städa undan , tvätta handdukarna och så kom min kund.
Sa hej då till alla utom Heléne som stannade kvar eftersom hennes tåg till Stockholm först gick senare. 
Jobbade till 14.15. Fick svabbat golvet på jobbet eftersom det var helt inoljat. 
Upp drack kaffe slängde i mig en macka sa hej då till Heléne innan min näste kund kom kl. 15.00.
Sen var det inte en paus förrän jag slutade kl. 18.00
Fick svabba golvet igen , hänga in de tvättade handdukarna i torken och sen sket jag ordagrant i resten.
Upp o slängde i min en skål flingor 18.30 för att inte svimma av utmattning på zumbapasset kl. 19.
Lasse jobba också länge så det fanns ju ingen mat färdig och jag han inte börja med nått.
Sen iväg på zumban , körde järnet , dog !!!!
Nu sitter jag i soffan med ett glas vin och slappar.
Fick en söt hälsning av en kursdeltagare på fb. 
Hon ville så gärna ge mig en blomma igår  eftersom hon fick sova här och jag sa att det inte behövdes 
Kärt :)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...