VILODAG

Har nog inga direkta planer på nått idag mer än att bara vara.
Henriette och Morten var här igår och som alltid så gick ju kvällen alltför snabbt.
Medan Lasse lagade den goda maten så passade jag på att handla lite :)
Lite blommor i påskens färger och en färgglad bikini blev det minsann :))
Nästa vecka är det påsklov för tjejerna. Både jag o Lars jobbar för fullt och min vecka är fullbokad .
Får väl hitta på nått skoj med tjejerna till helgen istället, man får ju lite dåligt samvete samtidigt som jag måste jobba in både semestern på fyra veckor och den framtida sjukskrivningen på tre veckor :((((
Man får planera långt fram nu.

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...