DET FINNS GRÄNSER FÖR HUR MYCKET MAN PALLAR

Speciellt när man redan är hel stressad.....
Imorse när jag gick för att förbereda inför  morgondagens kund så upptäckte jag ett det på nytt skvalpade under golvet när jag gick :-(
Hade lite svårt att koncentrera mig på min kund faktiskt, för det snurrade för fullt i hjärnan på mig.
Vad jag kom fram till är iallafall att jag fredag-lördag och söndag får tömma vårt kontor och göra ett provisoriskt behandlingsrum inne i huset.
För golvet på jobbet måste plockas bort. Jag har varken tid eller råd att stryka mina kunder innan semestern utan måste ändå kunna jobba samtidigt så det får bli ett alternativ och när Cilla inte har kunder så kan jag ju alltid låna hennes rum :-)
Sen får mitt skal till behandlingsrum stå med full speed på elementen och avfuktare igång under tiden som vi är på semester.
När vi sen kommer hem får vi se var vi börjar och OM vi kan börja.
I morgon kommer det hit nån snubbe med kamera som ska gå ner och titta hur det ser ut och OM det kanske sitter ett stopp någonstans.
Har fullt hela veckan med lite små luckor så jag kan ju börja att förbereda lite på kontoret.
När ska eländet ta slut ???
Undras om man överhuvudtaget kan koppla av på semestern, rädd för vad som sker i huset under tiden.
Tur Cilla är här och jobbar så hon kan ha lite småkoll.
Nu ska jag hälla i mig kaffe , ta tvätten och snart massera igen.



Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...