TRÖTT

Tur det snart är helg så man kan vila upp sig ..... NOT !!!! 
Blir en ommöblering och upprivning av golvet i källaren :(
Så trött på allt nu , all skit tar knäcken på en och jag kan inte ens säga att det ska bli skönt att komma iväg . Man vet vad man kommer hem till ;(
Frågan är bara HUR ser det ut efter en månad ?!
Försöker vara possitiv men jag har svårt att hålla masken nu . 
Det är jäkligt jobbigt nu :(
Känner att jag är irriterad hela tiden och plötsligt kan jag bara sätta mig ner och gråta .
Min snälla far var här idag och grävde upp för att kolla avloppen
Det är väl inte meningen att han ska behöva jobba och slita här ...
Seriöst trött på detta huset !!!!

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...