GÅRDAGENS CHOCK

Igår morse höll jag verkligen på att bryta ihop fullständigt .
Det är så mycket nu som händer runt omkring , saker som jag inte kan påverka själv , sen stressen och oron inför flygresan. 
Ja , jag är van vid att flyga men det var innan jag fick tillbaka min ångest och panik .
Iallafall för att återgå till chocken igår ...
Satt på morgonen och avslutade en kund med nackmassage , då ser jag i hörnan där vi haft problem med fukt innan en avlång mörk fläck . 
Gissa vad !!!! Jo , tack vare allt regn så har vattnet återigen tryckts in genom väggarna och det är återigen stora idag mörkbruna fuktmärken igen imitt nästan nymålade  rum.
Hur mycket ska man palla med !!!!
Idag ser det ÄNNU värre ut :(
Far var här igår och kopplade bort stupröret som går ner i marken precis där . Det visade sig att stupröret inte var i ordentligt och antagligen har helgens skyfall runnit ner bakom isodränen.
Vem tänker på att kolla om stuprören sitter på plats ?! 
Inte jag isllafall , har lite annat att tänja på.
Så nu har vi satt en stor tunna , skiter i hur det ser ut bara vattnet inte rinner ner .
Vågar knappt gå ner och titta på morgonen för jag är livrädd att hela jäkla väggen ska vara brun.
Men det ser för jävligt ut IGEN :(
Bara nu golvet kommer att klara sig så det inte reser sig igen .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...