SLUTA REGNA

Om en tunna på 200 liter som sattes på plats i måndes klockan två på eftermiddagen är proppfull med vatten nu på morgonen ( överfull )
Då undrar man hur jäkla mycket det regnat egentligen :(

Det har iallafall satt sina tydliga spår i källaren där golvet börjar resa sig igen.
Kuratorn som jag var hos igår sa till mig flera gånger
- DU måste hitta dina lugna och ensamma stunder så du har en chans att ladda dina egna batterier . All stress du har runt omkring är inte hälsosam för dig.....

Min kommentar på det är NO SHIT !!!!!
Helt ärligt vill jag bara lägga mig ner , dra täcket över huvudet och inte behöva bry mig om nån eller något en hel helg / vecka / månad .

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...