HELG

Då ska jag hålla helg....eller nått!!!
Jag har iallafall inge fler kunder denna veckan men massor av annat jobb.
Börjar fredagen med ett besök hos distriktssköterskan för koll av mitt blodtryck igen.
Missade att min läkare skulle ringa mig idag :-( så jag hoppas hon försöker imorgon.
Hon vill mest kolla om jag haft panikångest  attacker igen och om jag provat medicinen jag fått utskrivet att ta vid behov.
Positivt är att jag inte haft fler attacker ( kanske för att hjärnan tänker på helt annat )
Dvs. jag har inte provat nån lugnande medicin
Negativt- jag vet inte om tabletterna är starka nog om jag väl behöver dem.
12,5 timmar över Atlanten i en plåtburk med panikångest är ingen hit, men vad gör jag?!
Kan ju inte tvinga fram det direkt.
Sen drar ju utflyttningen igång i helgen . Ett försök att göra ett behandlingsrum i kontoret för att kunna dra upp golvet så att anticimex kan komma på måndag och koppla in en stor varmlufts-ut-blåsare som gör att rummet ska bli torrt på ett par veckor.
Tips från en kund igår :-))
MEN om det blir fint väder så tänker jag faktiskt sätta mig i solen och göra inte ett skit...
Japp !!!! Ni läste rätt, jag tänker inte vara inomhus, tänker inte slita, och tänker inte ödsla bort solen.
Om jag så ska möblera, slita och dra i möblerna på nätterna så ska jag vara ute och in andas frisk luft, sola och lyssna på meditationer....eller nått!!!!!
JAG SKA INTE VARA INOMHUS .....
Nu ska jag däremot ha ett glas rosèvin och slappa.
Det är jag värd :-))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...