DÖD DÖDARE DÖDAST

Eller hur säger man ????  men det är så jag känner mig.
Jisses, vilken dag. Fick in nått återbud OCH det gjorde ABSOLUT ingenting.
Det var bara skönt att hinna få undan lite annat.
Men nu är jag trött , trött i fötterna, trött i ryggen och trött i huvudet.
Intar jag soffan så lär jag somna .
Imorgon ska jag vara vaxoffer till Cilla .
Cilla har ÄNTLIGEN gått vaxkurs så hon också kan avlasta mig lite där och imorgon är jag FÖRSTA försökskaninen efter hennes utbildning.
Antar att jag inte kommer att kunna gå imorgon :-)
Kommer ihåg hur det var själv när man skulle öva upp sig på nära och kära , stackars människor ( vänner )
En brasse tog nästan en timme ( i bäste fall ) Nu tar det 10 -20 minuter.
Okej, jag mentalt förbereder mig , har iallafall odlat fram tio hårstrån.
Förhoppningsvis kan jag fälla ihop benen såpass att jag senare kan ta min till Smarteyes för en synundersökning.
Tycker jag ser sämre och sämre och med tanke på min mors problem så vill jag kolla upp det.
Ska försöka hitta en fin sommarklänning  som jag kan ha på lördag när Lasses bror Anders och Lena ska gifta sig :-)
Och som jag kan ha med till USA när vi ska fira midsommarafton och 4 juli :-))
Söndag blir till att packa ,packa och planera.
NU lutar jag mig tillbaka med ett glas vin i handen och avslutar veckans arbete med ett leende för trots allt så har en sjukt fullbokad vecka gått väldigt bra och framför allt jag orkade .


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...