MIN FINA

Idag slutade Cassie första året på gymnasiet . Nu har hon sommarlov :)
Så här fin var hon idag :)
Jag har haft en hektisk dag annars 
Men oj vad jag hunnit med grejor.
Körde inom min nya revisor med alla papper och en bukett blommor .
Det är hon värd efter allt jobb hon haft
Utöver det så kom ÄNTLIGEN alla wrappen och när jag hade en lucka nu i kväll så stack jag till posten o hämtade ut dem :)
Och efter jobbet så la jag alla i kuvert och kommet skicka ut alla imorgon med posten.
Är så lättad att det också blev klart innan vi skulle åka.
Äntligen börjar kanske ett lugn kunna infinna sig i denna kroppen.
Bara två sjukt fyllda dagar kvar . Imorgon och måndag .....
Men när dom är klara så är det dax.
LA here we come :))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...