DOWNTOWN

Godmorgon !
Varit en ganska sömnlös natt i natt, men nu är det morgon och vi ska göra oss lite klara för att köra ner till Downtown.
Vi ska ner till distriktet där alla olika  butiks återförsäljare finns.
Vet inte riktigt hur jag annars kan förklara det. Det är ett stort område dit alla som har butiker handlar sina saker till butikerna. Kläder, skor, väskor, hattar,skor, handukar , telefontillbehör mm.
Ja allt finns där nere. När vi var i Downtown bland de första dagarna så var Cassie helt lyrisk, här kunde man ju handla för ingenting ( mitt favorit område när jag bodde här )
Bland annat såg jag en stor resväska för 40 dollar, hittade samma väska i en affär senare och där kostade den 139 dollar, så det är en hel del att spara och har man lite pengar kvar som Cassie har så är detta det perfekta stället och sen behöver vi definitivt en resväska till med oss hem ( en stor )
Nu ska jag sätta fart på tjejerna så vi kommer iväg.
Ha en underbar dag <3

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...