FÖRSTA JOBBEDAGEN

Jaha, då var man igång igen då .
Första riktiga passet efter nästan fem veckors semester, det känns !
Lugn start på dagen och sen kom Petra en runda med färska bullar och vi gick igenom lite planeringar inför söndagen.
Sen slutade jag hyfsat tidigt så det blev en liten promenad innan jag och Lars körde och handlade.
Nått som däremot är mindre skönt är att min rygg ömmar och värker som fasiken.
Efter en arbetsdag !!!!!
Som dessutom var busenkel, jämfört med resten av veckan.
Snacka om att man blir otränad snabbt. Förhoppningsvis så kommer det att släppa ju mer jag jobbar och tränar upp mina ryggmuskler igen.
Sen har vi sömnen, vill inte alls som vi vill. Antingen somnar vi inte förrän efter klockan två eller somnar man och vaknar runt två .
Var mycket enklare att åka till USA än att åka DÄRIFRÅN.
Men men det är ju snart helg igen :-))

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...