JOBBIGT NU

Trodde faktiskt att sömnen rättat till sig hyfsat men icke .
Klockan två i natt gick Lars upp , då hade jag fortfarande inte somnat :(
Klockan fyra halv fyra gick jag upp och gjorde honom sällskap framför TVn
Klockan 04.15 åt jag en macka innan jag gick upp o la mig igen.
Nångång därefter somnade jag och vaknade klockan 9 då jag ställt klockan på väckning annars hade vi sovit hela dagen .
Jag hade ett ton grus i ögonen då jag gick runt o väckte övriga familjen ( utom Cassie , hon har klarar tidsomställningen bäst )
Jag var tvungen att hålla igång så det har tvättats , städats av ( inför jobbet imorgon ) plockats undan, skrapats färg i källaren, spacklats i källaren.
Allt för att vara igång. 
Tror jag ska ta en promenad också mellan skurarna .
Lars är på fotboll och kommer först hem senare,
Cornelia leker med kompis o Cassie är på bio och sitter jag för länge somnar jag.
Jag behöver underhållning :)
Hoppas verkligen på sömn för oss båda inatt för imorgon ska vi upp och jobba på allvar igen.


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...