LÅNG NATT

Trodde verkligen att jag skulle kunna sova hyfsat inatt. Men det sket sig fullständigt.
Inte en blund har jag sovit, inte ens två sekunder.
Tro mig jag försökte. Låg och läste tills ögonen gick i kors, kunde inte somna.
Vände o vred på mig ett tag tills jag tänkte att jag lägger mig i källaren och läser lite till. Läste och läste , inte trött.
Försökte igen att blunda, funka inte.
Klockan fyra gick jag upp o tog en macka ( magen knorrade högt ) hämtade datorn och Lokaltidningen.
Kollade runt lite och läste tidningen.
Nu är klockan snart 06 och jag överväger att gå upp och dricka kaffe  eller försöka sova en timme innan jag SKA gå upp !!!!
Är det överhuvudtaget lönt att försöka ens sova en timme ?!
Kanske jag bara ska ta små powernaps mellan kunderna idag för jag har ju en timmes lucka .
Stön !!!
Jag är verkligen inne i USA tiden.
Jag går upp 

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...