GÄSP !!!!!!

Goooodmorning !!!!!
Yes, yes, yes. Jag sov igenom hela natten.
Det var många gånger under gårdagen som jag verkligen tänkte ge upp och låta kroppen bestämma över sin trötthet men jag härdade ut och övervann flertalet gånger.
Svårast var efter maten, då satt jag nästan och somnade, ögonen gick verkligen i kors.
Hoppade in i duschen och piggnade till så pass att jag gick över till grannen ( där Lasse redan infunnit sig ) och tog ett glas vin, även här höll jag på att somna men nu var klockan iallafall tio på kvällen.
Halv elva gav jag upp. Hela vår trädgård var full av ungar som lekte, Cassies kompisar, grannens barn och Cornelia. Tror dom var minst 40 stycken ( haha, det lät så iallafall )
Jag sa godnatt till dem och gick in och la mig.
Trodde aldrig att jag skulle kunna somna med en massa tjo och stim utanför sovrumsfönstret men det gjorde jag.
Sakta men säkert vaggades jag in i drömmarnas land , vaknade till av att Lars försökte smyga sig in  ( vilket han inte är speciellt bra på ) han hade stannat kvar ett tag till hos grannarna och sjöng singstar.
Tänkte för mig själv att nu kommer jag väl inte till att kunna somna om , men det gjorde jag :-) och jag sov HELA natten ända till klockan halv tio.
AMAZING !!!!!
Yes, yes, yes äntligen känns det som om jag fick min efterlängtade skönhetssömn.

Resten av huset sover fortfarande och det kan dom få göra ett litet tag till .-)

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...