Å SÅ VA DE HELG

Fredag , fredag ljuvliga fredag.
Det är nog den veckodagen man längtar mest efter på hela veckan.
Fredag, det innebär att man har två lediga dagar.
Japp, blir bara två även för mig för jag har jobbat idag :-)
Först med kunder och sen med huset. Men nu är det helg.
Cornelia är i vanlig ordning i stallet och vi får väl se om hon vill hem innan jag och Lars kör ut och handlar inför lördagens bravader eller om hon vill bosätta sig där ett tag till.
Så fredagsnöjet för vår del kommer att bestå av inköp av mat, vin och gotter.
Lördagsnöjet blir  slappa, förbereda, duka och festa till det :-)
Söndagsnöjet kommer att bestå av ett besök för min del i Malmö hos en terapeut som är intresserad av wrappsen, så det blir ner där för demonstration och presentation.
Kul, det snurrar på rejält med wrappsen och mer ska det bli :-)
Men gott folk nu önskar jag er en riktigt härlig helg <3

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...