LEDIG DAG

Sjukhusbesöket gick bra :-) Slapp få en kamera ner igenom näsan iallafall.
Skönt, för det var INTE speciellt behagligt.
Blodprover togs för att fastställa blodgrupp och jag fick även pratat med narkossköterskan så jag känner mig lite lugnare . Iallafall just nu.
Åkte tom hissen på sjukhuset. Tänkte att det var rätt ställe att utmana sig själv på och det var bara en våning så jag bara gjorde det.
Ganska stolt över mig själv där.
Efter sjukhusbesöket åkte jag för att plocka bort mina naglar, fick inte ha dem på under operationen.
När det var gjort och jag kom hem ,tryckte jag in lite musik i öronen och städade av ovanvåningen riktigt ordentligt.
Kan säga att det behövdes och det SYNTES.
Nu ska jag ladda batterierna inför morgondagens arbete. Full rulle :-)


Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...