AKUTEN

Jessica tvingade in mig till akuten i kväll. Dels gör att jag hade en svullnad på halsen och för att min medicin inte tar smärtan alls.
Så nu på kvällen körde Lars mig in till akuten där Jessica förberett läkaren på att jag skulle komma.
Inte konstigt att jag har ont, jag har fått en infektion och läkaren ville lägga in mig med penicillin i dropp form.
Trodde jag skulle avlida när han sa det.
Men sen var mina infektionsprover inte så höga så han valde att skicka hem mig med massor av tabletter.
Har så sjukt ont.
Imorgon bitti ska jag in till akuten igen och träffa läkaren igen för han vill se hur det tar sig.
Klockan halv nio ska vi dit igen.
Nu har jag tryckt i mig 3 av 4 piller och har lagt mig i soffan och ska titta på Idol.
Har så extremt ont att det inte går att förklara och nu i efterhand är jag ju evigt tacksam mot Jessica som pratat med läkaren och som tyckte att jag absolut skulle komma in.
Vad hade hänt annars?
Ska försöka dricka nyponsoppa nu för mat kan jag inte tugga. Gör för ont :(

Inga kommentarer:

AMERIKA BESÖK

Hinner inte riktigt med bloggen nu för tiden Har amerika besök just nu Lisa och Seth som jag jobbade hos i Los Angeles för 27 år sen är o...